Ne tega brat, k se ziher ne boš strinjal z mano.

1 01 2010

Ne verjamem v posmrtno življenje in večnost in povratek ob sodnem dnevu. Ker stvar enostavno nima smisla.

Posmrtno življenje si je izmislil nekdo, ki ga je bilo strah smrti, kot tolažbo. Ker če živiš življenje z mislijo, da so ti dnevi šteti in da ko umreš za tabo ostane samo truplo, ki se ga vrne v naravo. To je teko nepomembna funkcija. In v čem je potem smisel, da sploh živiš tako dolgo in se boriš za preživetje, če na koncu vseeno umreš. Kjer se celo življenje boriš in zmaguješ, a na koncu je usodna le ena izgubljena bitka in je to to. Konec. Iz praha si bil vzet in v prah se povrneš.

Precej slaba motivacija za nas ljudi, ki smo se razvili do te mere, da smo se začeli spraševati o pomenu in smislu vsega.

Ampak jaz gledam na ljudi isto kot na vsa ostala živa bitja. Rastline in živali. Nobena od teh se ne sprašuje v čem je smisel. Enostavno samo obstajajo. Živijo nagonsko. Se borijo za preživetje in nadaljevanje vrste. To je vsa njihova skrb.

Tudi mi živimo in se borimo za preživetje ter nadaljevanje vrste. To počnemo nagonsko, ampak naš um je razvit do te mere, da pa se začnemo spraševati v čem je smisel, če na koncu postaneš kompost odet v zlato ali pa samo zaprt v hrastovo škatlo.

Ni smisla. Ves ta proces življenja in smrti, vse to se dogaja zato, ker se lahko. In to je to. Nobenih možicljev na nebu, ki so iz samega dolgčasa ustvarili življenje in ga potem prepustili samemu sebi. In če nisi priden greš v pekel. Ja pa kaj pol. Kaj je pekel in zakaj bi se sekiral, saj duša ni materialna in ne čuti bolečine.

In čigava so pravila? Kdo si sproti izmišljuje, kaj se sme in kaj ne?

Greh je samo zelo dobra kontrola nad ljudmi.

Po eni strani preziram krščansko vero, v kateri sem bila vzgojena, po drugi strani jo pa tudi občudujem.

Jesus died for your sins.

Preziram jo iz očitnih razlogov. V glavo ti vcepljajo ideje o življenju in kako Bog pričakuje od nas, da ga živimo. A hkrati si veljaki z Vatikana grabijo materialne dobrine na kup in sedijo na njih in nihče si jim ne upa spodnesti prestola izpod riti zaradi vrednot, ki so nam jih spretno skozi stoletja vcepljali v glave… In zaradi tega jih tudi občudujem. Kako jim je skozi stoletja uspelo zmanipulirati ljudi. Množični nadzor s pomočjo ene knjige pravljic, ki bi jo triletnik napisal bolj domiselno.

Ne zanikam. Tudi sama sem še vedno pod močnim vplivom. Ampak mi zdrava pamet čedalje glasneje narekuje, da je vse skupaj en velik kup sranja.

Smrt. Smrt je samo del življenja.

Vsaka stvar ima svoj konec. Ampak tudi konec ima začetek. Ko se konča življenje enega, se začne življenje drugega. Ampak ne verjamem, da se iste duše vračajo nazaj. Zakaj pa bi se morale. To je spet tolažba tistih, ki so zajebali edino priložnost življenja, ki so jo imeli. Ampak zajebali po čigavih normah? Kdo piše standarde, kako je treba živeti življenje?

Življenje ni ravna črta v kateri se rodiš, shodiš spregovoriš, se šolaš, zaposliš, razmnožiš, greš v penzijo in počakaš na smrt ob čuvanju vnukov.

To je življenje nedomiselnih ljudi. Zakaj bi moral živeti v ravni črti, ko pa lahko po krivulji. Kjer lahko uporabiš domišljijo in živiš, kot bi ti rad živel.

Meh… ne da se mi več. Mogoče kdaj drugič še kej napišem, al pa če se kir ne strinja z mano in je vseeno prebral do konca, sem odprta za nove poglede :)

  • Share/Bookmark

Dejanja

Informacije o objavi



45 odzivov v “Ne tega brat, k se ziher ne boš strinjal z mano.”

1 01 2010
sezirey (22:02) :

se strinjam glede krščanske vere…se tudi nekako odaljujem od nje…za posmrtno življenje pa mislim da obstaja..saj nekam mora duša iti da se potem znova rodimo (ja malo se bolj nagibam k budizmu)

lp :)

1 01 2010
kaktuskaktus kaktuskaktus (22:17) :

v bistvu verjemi tisto, kar te pomiri, da se lažje soočiš s smrtjo (ko bo pač prišla) :)

1 01 2010
Stalker (22:19) :

Prebral… in bi rekel: vredno debate.

1 01 2010
-1- (22:24) :

Prebrala sem. In se strinjam (majcen agnostik na levem ramenu je očitno na pavzi). Ha! :)

1 01 2010
kaktuskaktus kaktuskaktus (22:30) :

@stalker to ja! debate, hrepenim po debatah:)

@-1- damn, kr vsi se strinjate :) jes sm pa le mislila, da bo kak k me bo čist ofucal, kaj tle bedarije klatim:)

1 01 2010
Gaber (23:23) :

Se povsem strinjam! Popolnoma isto razmišljam tudi jaz.

1 01 2010
Kika (23:27) :

Se strinjam z večino napisanega. Pač treba je živet, dokler imaš to možnost in živiš itak zase, ne za nobenega drugega, še najmanj pa za kakega namišljenega gospoda. Potem pa umreš in ja, to je to, nič več ne veš, ne čutiš, ni te, ostane samo tisto, kar si pustil za sabo, v glavah drugih.

1 01 2010
bostjan (23:33) :

jaz se tudi strinjam :)

1 01 2010
kaktuskaktus kaktuskaktus (23:40) :

wow! zanimivo veliko število somišljenikov :) Ni še prepozno.

@kika v glavah drugih… to je moja predstava o večnem življenju, če že more obstajat. na koncu si to, po čemer se te ljudje spominjajo in živiš, dokler se te ohranja v spominu. zdej večje pizdarije delaš v življenju, dlje boš živel (hitler, faraoni in podobni:)

2 01 2010
ametist (02:53) :

Vaše trditve in namigovanja postavljajo mnogo več vprašanj, kakor dajejo odgovorov. Iminentni znanstveniki, zelo, zelo izobraženi, tehnološki tipi in… Veliko jih je, ki bi popolnoma lahkotno zavrgli boga, kakor to namigujete vi, pa ga vendar ne. Mislim , da bi zagotovo kateri od vseh teh z visokim IQ jem vsaj med vrsticami dokazal vašo tezo, kakršno zagovarjate, pa jo vendar ne. Cel kup vprašanj, odgovorja pa ni, vsaj kolikor toliko sprejemljivega. Red kot tak mora biti v vsakem procesu, drugače bo apokalipsa kmalu tu. Gdo se bo pa potem spominjal pomembnežev iz zgodovine?

2 01 2010
verujem v sebe (07:56) :

zivi in pusti zivet, verjemi, a ne fanaticno, ljubi iskreno.

zbudi se… ne daj da te odnese, pozaba je hitrejsa od spomina

ekstremi v dobro ali slabo niso v redu.

2 01 2010
verujem v sebe (08:00) :

tedensko se na googlu opravi cez 2 miljardi iskanj. kdo je prejemal vsa ta vprasanja ko googla ni bilo?

2 01 2010
ozze (08:31) :

Jaz si življenje po smrti predstavljam,da je nekako tako kot je bilo pred rojstvom. Se ne zavedam, in sploh ni bilo tako slabo.

2 01 2010
kaktuskaktus kaktuskaktus (09:57) :

@ametist nihče jih ne ovrže, zato ker povprečni ljudje rabijo vero v nekaj, da upravičijo svoj obstoj. in oni z velikim IQ-jem to vejo. Še bi lahko nakladala in se poglabljala, ampak sama s sabo tkole v eni objavi hitro zaidem in potem rajši pustim za drugič oz. tkole za feedback, ki ga je tokrat kar veliko :)

@ozze tudi ena izmed mojih predstav je takšna :)

@verujemvsebe vseh teh vprašanj pred googlom še ni bilo. pred googlom so ljudje še živeli v ravnih črtah in se niso sekirali za to. ravna črta je safe zone. recept za življenje, ki skoraj da ne more propasti :)

2 01 2010
Ena (11:06) :

Tvoj prvi stavek pove kje je bistvo. Če bi namreč verjela, bi se vse kar si napisala obrnilo, oziroma bi napisano postalo nelogično in precej površno. Posebno plodnih debat pa tudi ne more biti o tem, kaj se tebi zdi, ker se nam nekaterim drugim zdi precej drugače. Seznani se malo bolje s krščanstvom in delovanjem RKC, ker glede tega pišeš malo mimo. Težko tudi verjamem, da se ti to, kar si napisala v odgovor ametist res zdi argument.

2 01 2010
jos (11:10) :

V bistvu si pomešala Krščanstvo z katolicizmom. Vse tvoje predpostavke o peklu, nebesih, posmrtnem življenju izvirajo iz katoliškega učenja. To pa je povsem v nasprotju z Svetim Pismom. V bistvu se oddaljuješ od katolicizma,… Krščanstva niti ne poznaš. Kako se torej oddaljuješ od nejga?

2 01 2010
jos (11:13) :

Sicer si izbrala umetniško sliko za svoj blog, vendar se nisi nikoli vprašala zakaj imajo katoliki Kristusa pribitega na križu, če je pa vstal od mrtvih?

2 01 2010
jos (11:16) :

“knjige pravljic, ki bi jo triletnik napisal bolj domiselno” No, to kar si napisala v blogu, kaže na to, da Svetega Pisma sploh ne poznaš. Si verjetno povsem “povprečna katoliška duša”, ki ni nikoli prebrala Svetega Pisma. Imam prav? :-)

2 01 2010
mark (11:17) :

Ja, kar zanimivo razmišljanje, skoraj težko takole na hitro kaj dodat, bi bile bolj nianse kot bistvo. Zelo malo odneseš s seboj, torej je treba za življenja užiti vse kar nam je dano. In veliko sreče v tem!

2 01 2010
jos (11:18) :

Filipljanom 4,4. “Veselite se v Gospodu zmeraj; ponavljam vam, veselite se.” Če te bo pa zanimalo ti pa še z veseljem pripnem razloge za veselje :-)

2 01 2010
kaktuskaktus kaktuskaktus (11:40) :

@jos imam sveto pismo, takšnega v slikah in takšnega tazaresnega. Priznam, nisem prebrala celega, sem pa prebrala dele, tko da čisto iz nevednosti tudi ne izhaja moja kritika. Je pa res, da pred tisoč in več leti, kolikor so stari zapisi v svetem pismu, še ni bilo tečajev kreativnega pisanja in pisal je tist ki je pač znal pisat. Tudi zaznavanje sveta je bilo takrat drugačno, tko da se jim odpusti :) (slika je pa avtorsko delo) Pomešanje krščanstva s katolicizmom ne zanikam, ker res nisem prebrala zadosti svetega pisma, da bi vedela kje vse nas je naš župnik učil krivo vero. Še vedno pa mislim, da je to samo brilianten način kako kontrolirati množice, ne glede na to kako slabo poznam dejstva :)

@ena ne rabiš verjet, tko se pač meni zdi. sej se ni treba strinjati z mano, to je bil tut namen objave. jaz povem svoje mnenje, ti poveš svoje :)

@mark tudi tebi sreče :)

2 01 2010
Nogavička (11:43) :

Sam za tovrstna razmišljanja izhajam iz dveh izhodišč: iz Evangelija po Judu ter iz skrivnostne povezave med delci. Prvo, ko razmišljam o veri oz. instituciji, ki si jo lasti, ter drugo, ko razmišljam življenju pred rojstvom in po njem, oz. o materialnemu telesu.

2 01 2010
kaktuskaktus kaktuskaktus (11:55) :

@nogavička tudi moje teorije so razpete na eni strani s krščansko vzgojo in zdravo pametjo na drugi strani :)

2 01 2010
jos (12:18) :

@kaktus2X se strinjaš, da je lažje manipulirati z “nevednimi” kot pa tistimi, ki pač poznajo stvari? Konec koncev, izobrazba služi temu mar ne. da ne morejo manipulirati s tabo?Ravno slabo poznavanje dejstev te naredi ranljivo za manipulacije,…

2 01 2010
Nogavička (12:21) :

Evangelij po Judu pod vprašaj postavlja razumevanje stvarnika kot ga razumemo zdaj; v mislih imam prizor iz zadnje večerje, ko se Kristus smeji apostolom, ki molijo k napačnemu bogu.

Ali so kvantni delci res lahko na dveh krajih hkrati? Npr.

“Zdravi razum ni nič drugega kot skupek predsodkov, ki se naberejo v možganih pred osemnajstim letom starosti.” (Albert Einstein)

2 01 2010
jos (12:21) :

Sicer pa se mi zdi tema, ki si jo načela super :-) Bravo.

2 01 2010
jos (12:23) :

Nogavička, zakaj si recimo pripravljena verjeti piscu evangelija po Judi, ki je nastal v poznem 17. stoletju? In ne štirim piscem Evangelija, ki so živeli skupaj z Jezusom?

2 01 2010
kaktuskaktus kaktuskaktus (12:37) :

@jos se strinjam. moja slaba poznavanja dejstev so pa samo posledica moje lenobe. Če nebi bila tako lena, bi imela boljša dejstva :) tale objava je bolj tok mojega razmišljanja in niti nisem sigurna če sem sploh hotela govoriti o rečeh ki so kasneje mi padle na pamet in sem jih zapisala. težko je v eno objavo spravit vse in v moji glavi ima to vse smisel, ker vem kako razmišljam o teh rečeh, ne vem pa če sem to sploh dobro zapisala. ampak glede na odziv sem dregnila v gnezdo os:)

@nogavička hehe, ti je že jos dobro repliko dal, jaz pa ob prilik preberem vse te evangelije in pridem nazaj oborožena z argumenti :)

nikoli pa nihče ne bo mogel 100% trditi kaj je in kaj ni. Vse te stvari so samo naša interpretacija sveta. In čisto možno je, da smo vsi zajebali z razlagami, zato se sama rada zatekam k misli da včasih pač ni logične razlage in da smisla pač ni. da se stvari zgodijo zato, ker se pač lahko. Čeprav to spet ne drži vedno. nemogoče je biti stoodstoten v svojih prepričanjih in kdor ni pripravljen pretehtati tudi drugih možnosti je revež. :)

2 01 2010
kaktuskaktus kaktuskaktus (12:39) :

Življenje je kot Odiseja 2001 – nima smisla :) (ne me tepst)

2 01 2010
Nogavička (12:42) :

When was the Gospel of Judas written?

As far we can tell, probably at the end of the first or early second century.

http://www.salon.com/books/feature/2007/04/02/elaine_pagels/index.html

Drudi vir za povzemanje avtentičnosti dokumenta je National Geographic. Verjetno jih je še več.

2 01 2010
Nogavička (12:48) :

kaktuskaktus, smisel si izbiramo sami.

Veliko užitkov v prebiranju. Preveri tudi spored NG;)

2 01 2010
kaktuskaktus kaktuskaktus (12:58) :

res je, sama sem si zbrala to, da ni nekega večjega smisla in da sem dokler sem in probam to živet tko da sem kar se da zadovoljna. ker mi tako ustreza. vsakemu svoje :)

Spored česa?

2 01 2010
2 01 2010
jos (13:39) :

“As far we can tell, PROBABLY at the end of the first or early second century.”

Hudič je v podrobnostih, oziroma v drobnem tekstu,… Ja, več je virov, ki uvrščajo judin Evangelij v obdobje široko vsaj 1500 let.

Sicer pa,… zakaj bi hodila za človekom(Jezusom), ki se ti smeji če si v zmoti?Tako ga namreč opisuje juda. Pa juda se je obesil še pred Kristusovo smrtjo, kako je lahko napisal evangelij?

2 01 2010
kaktuskaktus kaktuskaktus (13:44) :

@nogavička aja… a pa se to da na netu videt? nekako nimam televizije, še manj pa NG :)

@jos luknje so :) nikoli ne bomo zares vedeli, kdo je napisal vse te knjige in evangelije in ostale pripovedke. lahko samo domnevamo.

2 01 2010
Nogavička (13:47) :

Judov evangelij.

Izvoli navesti tiste vire.

Najprej preberi potem sprašuj naprej.

2 01 2010
Nogavička (13:51) :
2 01 2010
jos (13:59) :

“This manuscript held by National Geographic is likely dated to the 5th century AD”

Poleg tega so ugotavljali starost z metodo izotopov ogljika, ki so se že prevelikokrat izkazala za nezanesljiva

Virov je kolikor hočeš, tukaj imaš le enega:

http://www.allaboutjesuschrist.org/gospel-of-judas.htm

2 01 2010
jos (14:00) :

Sicer pa,… zakaj bi hodila za človekom(Jezusom), ki se ti smeji če si v zmoti?Tako ga namreč opisuje juda. Pa juda se je obesil še pred Kristusovo smrtjo, kako je lahko napisal evangelij?

Prosim?

2 01 2010
Nogavička (14:07) :

Hvala za vir. Najprej pogledam About Us, da spoznam vir. http://www.allaboutjesuschrist.org/common/aboutus.htm Nič več in nič manj kot resnica in na koncu “We also believe that ultimate, saving Truth is found only through God’s Son, Jesus Christ.”

Potrudi se in preberi predno sprašuješ.

2 01 2010
jos (14:43) :

Sprašujem, ker me zanima? Čemu misterioznost?

2 01 2010
kaktuskaktus kaktuskaktus (15:12) :

.. ultimativne resnice ni. so samo verzije dojemanj vsega kar nas obdaja. kdor pravi, da pozna ultimativno in absolutno resnico je cepec.

2 01 2010
jos (15:42) :

Kaktus2x,… najprej je potrebno kaj vedeti o resnici, potem pa pisati o ultimativnem in podobnem. Sicer si pa res le cepec :-) Pa lep pozdrav. Še enkrat hvala za temo. Super izbor.

2 01 2010
kaktuskaktus kaktuskaktus (17:06) :

ni kej, pa še kdaj :) (mogoče)

27 01 2010
Nogavička (22:02) :

http://www.youtube.com/results?searchquery=Gospel+of+Judas&searchtype=&aq=f

;)

Komentiraj

Uporabite lahko naslednje tage : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !